Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2012 16:03 - Яж шоколад, стани Нобелов лауреат
Автор: gosho568 Категория: Технологии   
Прочетен: 3137 Коментари: 11 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Колкото повече шоколад консумира една страна на човек от населението, толкова повече Нобелови лауреати има. Тази необичайна закономерност е забелязал американският учен Франц Месерли, работещ в една от нюйоркските болници, предаде Ройтерс.

"Мисълта за това изследване ми хрумна, докато бях в хотел в Катманду и се чудех как да си запълвам времето. Откривайки тази закономерност, не можах да повярвам на очите си", пише Месерли в "Ню Ингланд джърнъл ъв медсин". Той е установил, че списъкът с 23 страни с най-голямо потребление на шоколад - разбира се черен, съвпада почти напълно със списъка на страните, откъдето произхождат повечето носители на Нобелови награди.

На първо място естествено е Швейцария, следвана от Швеция, Дания, Австрия и Норвегия. Всеки швейцарец изяжда годишно по 120 блокчета шоколад със средно тегло 85 гр, отбелязва ученият.

Той добавя, че САЩ са някъде в средата на списъка и трябва да изяждат по 125 хиляди тона повече шоколад годишно, за да увеличат броя на Нобеловите си лауреати.

Месерли посочва, че самият той яде шоколад всеки ден, но избягва сладките видове.

Това не е първото откритие за нелогични съвпадения, посочва Ройтерс. Преди това учени установиха връзка между броя на щъркелите и равнището на раждаемост или между самоубийствата при мъжете и броя на луничките.

Американският физик Ерик Корнел, който е Нобелов лауреат по физика за 2001 г., все пак припомни, че количеството на консумирания шоколад зависи от богатството на една страна и че от богатството зависят и високите научни разработки и постижения.

Заради високото съдържание на антиоксидантите флавоноиди, каквито има в какаото и във виното, се смята, че шоколадът е полезен за здравето, като оказва положително въздействие върху работата на мозъка и сърцето и помага дори за сваляне на излишни килограми, припомня агенция Ройтерс, цитирана от БТА.


Източник: Dnes.bg


image





Гласувай:
15



1. анонимен - Aз за това обичам да прекалявам
13.10.2012 16:51
със шоколада...
цитирай
2. lidislidis - Шоколада е хубаво нещо:)))
13.10.2012 17:55
Чистия шоколад е незменима наслада. Аз ям всеки ден шоколад...научила съм и котките си на щоколад и сладолед!:)) Поздрави, Гого!:))
цитирай
3. brym4ence87 - Обичам шоколад ;-)
13.10.2012 20:06
Хубава вечер ;-)
цитирай
4. gosho568 - 1. анонимен - Aз за това обичам да прекалявам
13.10.2012 20:27
Както казват: Обичам шоколада и най-вече да прекалявам с него! ;)
цитирай
5. анонимен - Аз се чудех защо обичам толкова шоколад! ;)
13.10.2012 20:31
При спаднал жизнен тонус много помага. Интересен и полезен постинг! Поздрави ;)
цитирай
6. gosho568 - 2. lidislidis - Шоколада е хубаво нещо:)))
13.10.2012 20:34
Аз също много обичам чист натурален шоколад, а също така обожавам и домашен шоколад! А за животните нали уж казват, че е бил вреден шоколада и то заради зрението им мисля че... Поздрави! ;)
цитирай
7. gosho568 - 3. brym4ence87 - Обичам шоколад ;-)
13.10.2012 20:37
И най-вече да прекаляваме с него... ;)))
цитирай
8. gosho568 - 5. gogi6666 - Аз се чудех защо обичам толкова шоколад! ;)
13.10.2012 20:44
И повишава настроението даже... ;) Поздрави!
цитирай
9. lidislidis - Да, така казват...но от малко не вреди. Моите котки обичат много сметана и шоколад:)
13.10.2012 22:23
gosho568 написа:
Аз също много обичам чист натурален шоколад, а също така обожавам и домашен шоколад! А за животните нали уж казват, че е бил вреден шоколада и то заради зрението им мисля че... Поздрави! ;)


По малко не е опасно...като се вземе впредвид, че всичко в този живот трябва да се опита....Против всякакви забрани съм...животните притежават свръх чувствителност и избирателна способност за храната си. Те знаят!:)
цитирай
10. gosho568 - 9. lidislidis - Да, така казват...но от малко не вреди. Моите котки обичат много сметана и шоколад:)
13.10.2012 22:52
Щом харесват шоколада нека даси ядат на воля... ;)
цитирай
11. анонимен - 111
14.10.2012 03:37
„Спахте ли добре господин Дянков?????
Защото АЗ не спах добре.Не спах добре поради една причина.Вярно тя е нищожна за ВАС и надали ви интересува ,но МЕН ме ужили ,ужили ме все едно пчела или оса,фрасна ме по главата все едно ,че Кубрат Пулев мие забил един в лицето.
Причината е толкова неинтересна за вас,че надали ВИЕ ще се трогнете от една бедност,от едно безпаричие,от една мизерия.Но въпреки вашето бездушие и слаб интерес АЗ – Иван Стефанов Проданов ще ви разкажа какво толкова много разстрои моя сън.Ще ви разкажа тази история с надеждата ,че ВИЕ като Министър на финансите на Република България ще се трогнете и ще се осъзнаете.
- Преди няколко дена аз (Иван Стефанов Проданов) и моята съпруга пристигнахме в родният и град на гости на тъста и тъщата.Преди това решихме да посетим местния магазин от голяма и известна верига да напазарим за вечерята ,все пак родителите и са пенсионери и живеят много охолно с „огромната пенсия която получават.Както и да е – в магазина напълнихме една количка с продукти и се запътихме към касата.Опашката беше голяма та се наложи да почакаме.Тогава моята половинка се сети че не сме взели памперси за близнаците ни.Аз като кавалер и баща за пример (Умря циганката дет ме хвали ,ама ….) отидох към съответния щанд ,който по стечение на обстоятелствата се намира до щанда са месо и там станах свидетел на следната молба на една възрастна жена към момичето ,което обслужваше щанда .
- Мило дете отрежи ми 20 грама (Не е грешка,възрастната дама наистина каза 20 грама) салам от Хамбургския,че днес взех пенсия и си казах ,бе и аз съм човек,да хапна малко салам.
Възрастната дама си взе поръчката и се запъти към щанда за сирене от където взе 100 гр. сирене и от там към касата.Естествено аз също се тръгнах с памперсите към касата.Опашката пред касата все така си беше дълга ,и понеже бяхме с повече покупки пуснахме възрастната женичка пред нас.
Какво стана обаче ,когато се наложи жената да плати ????
Оказа се ,че саламчето не е било 20 грама ,а 30гр. та не и достигнаха 0.15лв да си плати.Жената много се притисни започна да рови с треперещи ръце в протърканият си портфейл за стотинки ,но уви не намери ,виждах как сълзите напират в очите и,тогава АЗ и дадох нужната сума и с това всичко се оправи.
Мислите си ,че ИСТОРИЯТА свършва до ТУК господин Дянков????? Нееееееее ,тя продължава .Продължението е следното:
Вече в родителите на съпругата ми , с тъста ми седнахме на масата ,жените направиха салата,чукнах ме се с хубавата ракия на тъста и прекарахме една приятна вечер в компанията на децата ,приятели ,роднини и съседи.Съвсем бяхме забравили за днешната случка в магазина,НОООООО някой не беше забравил,и това беше възрастната женичка от магазина,същата тази на която не и стигаха тъпите 0.15лв.
Та на следващата сутрин ,бяхме изненадани от неочакван ,но много приятен гост.
Това беше тази женичка,понеже града е малък и всички кажи речи се познават тя разбрала кои сме и ни идваше на гости с малък подарък.
Знаете ли ГОСПОДИН ДЯНКОВ какъв беше подаръка???
Скромен ГОСПОДИН ДЯНКОВ подарък ,но от сърце – бяха питки със сиренце.Жената беше направила питки със всичкото сирене което беше взела предния ден и ни ги беше донесла на НАС!
Оказа се ,че след като си е взела ГОЛЯМАТА ПЕНСИЯ която получава ,а това са огромните 140лв. жената си е купила дърва ,платила тока и водата и са и останали огромните пари за харчене в продължение на 1 месец – 10лв.
Тъста ми ,който е бивш военен и познавах ,като много корав мъж се разплака от нейната история.
Трябва да ви кажа ГОСПОДИН ДЯНКОВ ,че никога през живота си не бях ял толкова сладки питки със сирене.

СЪВЕТВАМ ВИ ЕДИН ДЕН И ВИЕ ДА ГИ ОПИТАТЕ''

Иван Стефанов Проданов

НАДЯВАМ СЕ ПОВЕЧЕ ХОРА ДА ГО ПРОЧЕТАТ И ДА ГО ПРЕПРАТЯТ!!
И ТОВА НА ФОНА,КОЙТО ПРОЧЕТОХ ДНЕС,ЧЕ ЗА КОЛЕДА НА ГРЪЦКИТЕ ПЕНСИОНЕРИ ЩЕ ИМ ДАДАТ ПО 500 ЕВРО!!ПОНЕЖЕ СА В КРИЗА!!!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gosho568
Категория: Хоби
Прочетен: 1533166
Постинги: 470
Коментари: 2914
Гласове: 27939