Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2010 16:38 - Gspot
Автор: gosho568 Категория: Други   
Прочетен: 1448 Коментари: 3 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

[quote=gspot]Кое да не ми прави чест, че казвам на г-н Gosho да не ме споменава или това, че думите ти нашляпани на капслок ми изглеждат неуравновесени? Не помня да има нещо, заради което да е трябвало да ми прощаваш. Да ми прощаваш, че писах постове за теб и любов13 с цел да покажа мнението си относно неща писани за мен или че се опитвам да ти покажа кое смятам, че е добро за теб. Естествено, че не е моя работа да казвам какво и как да правиш. Обясних ти десет пъти, че обидни коментари към други блогъри вкарани в някакви блогови драми не говорят добре за образа на велика поетеса, който се опитваш да налагаш. Ти вместо да се опиташ  да ме разбереш, да се замислиш, ако щеш да го приемеш на майтап...ти почна да ръсиш думи като "мърло недоносена". За кое точно да ми прощаваш? За това, че понеже не можех да пиша в блога ти и в този на любов13 и коментарите ми не се показваха, аз го правех тук.

пс- само за твое сведение на думи като "обичам те" нашляпани от непознат за мен човек, който ме нарече десетки пъти с нелицеприятни думи...не вярвам.

Аз съм пас за теб. Който има очи да ти вярва. Аз нямам.[/quote]




Какъв ти е проблема не мога да разбера, че пускаш тези постове? Всичко написано от теб gspot е напълно умишлено с цел да не пишеме в блога, но няма да стане!




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Гошо,
02.05.2010 18:08
Голям си фантазьор. Вместо да прочетеш и да осъзнаеш какво казвам в цитираното от теб, ти си измисли, че не съм искала да пишете. Че коя съм аз да казвам кой да пише и кой не? Само не ми обяснявай, че трябва да подкрепям истерични коментари написани с главни букви против блогъри, българи, поети и не знам си и аз какво и да се лиготя и оправдавам подобни безобразия. В друг живот.

Твоите постове са ценни. Определено има какво да се научи от тях.
цитирай
2. gosho568 - Като, няма никакъв проблем тогава, ...
02.05.2010 20:46
Като, няма никакъв проблем тогава, няма да пускаш тези постове и това е! И твоите други постове също са хубави, но в тях не става на въпрос за подобни неща свързани със "свободни поетеси" или нещо подобно!
цитирай
3. tili - Какво ви става, хора?
05.05.2010 22:31
Тази пролет май не ни действа добре! А толкова я чакахме...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gosho568
Категория: Хоби
Прочетен: 1536161
Постинги: 470
Коментари: 2914
Гласове: 27939